Morgon-update

Godmorgon alla läsare

Jag har precis vaknat och tänkte snart äta frukost, ville bara skriva ett inlägg till er först.
   Igår kväll tog jag en kvällspromenad med min kompis Marcus. Vi hade lite grejer att prata om han och jag.
Han och jag gick i samma klass på gymnasiet, och på tre år blev vi väldigt bra vänner : ) Vi bestämde bl.a. att vi skulle hitta på någonting tillsammans, nästa vecka någon gång, så det ser jag fram emot!!

   Annars ska jag träffa min Carolin lite senare idag, vi ska shoppa lite grejer till våran SPA-kväll som äger rum hemma hos mig ikväll! Äntligen ska mitt ansikte få en ansiktsmask... det behövs ; )
Talk to you all later ...



PussPuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0