Myskväll

Hejsan alla läsare

Jag har precis kommit hem från min Fru Carolin. Vi hade en super trevlig dag/kväll med film, kortspel, pizza och skitsnack. Den där bruden är så sjukt skön, ni anar inte!
   Vi hade en jätte rolig diskussion om kända bloggare ... Jag visade henne blondinbellas blogg bl.a. och berättade att hon har ca en halv miljon läsare i veckan och att hon tjänar jätte mycket pengar på sin blogg. Carro blev oxtokig!! Hon ville pratiskt taget ha ihjäl henne för att hon blev så arg ..


"Jag trodde man behövde slita och jobba för sina pengar i den här världen! Vad får hon egentligen pengar för? hon får pengar för att shoppa, det här helt sjukt! Jag kanske ska ta och skaffa mig en blogg och tjäna lite pengar!!"

Haha

 

PussPuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vadå för att shoppa? Om man har läst hennes blogg verkar hon ha ganska mycket annat för sig också. Hon verkar ha ganska fullt upp hela dagarna med massor av möten och det så då är det väl inte fel att få lön för det?

Dessutom så har hon ju faktiskt eget företag också.



2008-08-19 @ 19:50:44
Postat av: Isabelle

Svar: Ja, jag vet allt det där.. brukar läsa hennes blogg jag med! Det är klart hon ska ha lön för sitt arbete(företag, intervjuer osv) MEN .. det Carro tyckte var konstigt var att hon får betalt av att sitta och skriva lite om sitt liv på hennes blogg.

2008-08-20 @ 10:07:08
Postat av: Johanna

Jag håller med! Betalt för att skriva lite om sig själv.. Njaa..

2008-08-22 @ 16:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0