När livet är som bäst

Godmorgon alla läsare

Jag sitter och dricker upp mitt te som jag fick kvar efter frukosten.
Jag ska strax börja göra mig iordning och ringa och väcka Daniel. Vi ska ner på stan idag, han ska köpa skor ... och vem vet det kanske jag också gör ; P Jag lyckas nästan alltid hitta skor som jag vill ha!
   Jag känner på mig att det här kommer bli en super trevlig eftermiddag, har inte träffat Daniel sen ... ja, jätte länge sen!
Daniel och jag har känt varandra sen vi gick i 7:an, alltså i snart 7 år!

Han är min absoluta bästa kompis, jag kan snacka om allt med honom.  Trots att vi har bråkat x antal gånger så blir vi alltid vänner igen, även när bråken har börjat så vet jag innerst inne att jag inte kan vara arg på honom allt för länge.
Det längsta det gick utan att v pratade med varandra var 2-3 veckor, och det var efter förra nyåret 2007. Men det ska vi inte gå in på nu, för det som är gjort är gjort och kan inte göras ogjort. 
   Det är så himla roligt också hur bra han känner mig, han vet precis vad jag tänker och vad jag tänker säga! Det är som om han kan läsa mina tankar, haha
  Nej, nu måste jag ringa honom och klä på mig ; )
 

PussPuss

 
Me and Däniel a long time ago

Kommentarer
Postat av: Fanny

Sv: Ja det är hon faktiskt..

Kul bilder :)

2008-08-15 @ 12:05:17
URL: http://kallaspinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0