Shopping<33

Hejsan alla läsare!

Nu är jag klar med alla mina ärenden, eller nästan i alla fall. Jag ska bara slå in Kims inflyttningspresent och lite senare ikväll ska jag följa med honom till Silvan och kolla på lägenhetsprylar ; )
   Hur som helst mötte jag upp min vän Johanna nere på stan tidigare idag och gjorde lite genensam shopping tillsammans. Jag köpte lite kläder, två par örhängen och även ett nytt Silk gloss som jag tipsade om imorse!

Livet känns underbart just nu!!
Några av mina nya plagg kommer med all säkerhet att vara med på någon av de närmsta "dagens outfit"s, så håll utkik : )


PussPuss



Dagens outfit
Jacka från h&m
Linne från Frankrike
Jeans från Killah
Pumps från skopunkten




Kommentarer
Postat av: Johanna

Det va trevligt :) Bilden på dig blev fin :D

2008-08-26 @ 15:33:11
Postat av: B L O N D I N A

sv: haha tyvär är det löshår, tajmahal i stockholm :)

2008-08-26 @ 16:14:01
URL: http://blondina.blogg.se/
Postat av: Amir Akrouti

sv: tack så jättemycket :D

2008-08-26 @ 16:29:01
URL: http://amirakrouti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0