Snygging

Hejsan alla läsare

Jag har precis kommit hem från mina kusiner. Min ena kusin kom hem från USA imorse, så mamma och jag åkte dit för att kolla läget ; ) Hon hade fler tatueringar och piercingar än när hon åkte, men jag gillade hennes fjäril på höften extremt mycket, den va skit läcker

  Imorse tog jag även en sväng på stan för att hämta mina foton. Skolan vill ju ha typ passfoton på en.

En sak jag aldrig har förstått är varför man blir så dålig på sådana kort! Mitt pass är nästan skämmigt att visa för folk. De korten jag tog nu är väl inte jätte fula, men jag är ju inte direkt någon snygging på korten, haha 


 
Resultatet:



Kommentarer
Postat av: johanna

dom va visste jätte fina :D

2008-08-12 @ 10:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0