Söndag

Hejsan alla läsare : )

Nu i helgen har det varit rätt mycket, så det är därför det har varit dåligt med uppdateringar här.

   I fredags var jag ju som sagt hemma hos min Fru Carolin ; ) Vi spelade kort, drack och åt godis och chips. Vi spelade bl.a. Texas Hold'em men när jag slog carros triss med min stege och fick typ alla hennes marker blev hon skit sur och ville inte spela mera haha. Lite senare på kvällen dök lite fler folk upp och vi hade det väldigt trevligt måste jag säga.
   Igår spenderade jag största delen av dagen i Kolbäck och hjälpte till att mäta och fixa grejer i Kims nya lägenhet. På kvällen grillade vi även borta vid Kolbäcksån, det var verkligen jätte mysigt.
   Idag har jag agerat smakråd och varit med på lägenhetsshopping. Jag valde bl.a. ett par skit snygga gardiner till Kims nya sovrum i lägenheten. Det kommer verkligen blir skit snyggt om han följer mina smakråd ; ) haha
   Ikväll får vi se vad som händer, vi hörs i alla fall imorgon mina små korvar... Ha det bra så länge!!


PussPuss



 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0