Söndags avkoppling

Hejsan mina små korvar ; )

Söndagar är för mig riktiga myskvällar. Jag brukar nästan alltid ta ett långt, skönt och varmt bubbelbad direkt efter kvällsmaten. Detta var vad jag gjorde nu ikväll... och det var underbart!

   Jag blev mig själv igen, och nu känns det som om allt kommer att bli bra trots allt. Jag är inte alls arg längre, inte ledsen heller för den delen, jag känner mig alldeles lugn och avkopplad. Som man brukar säga: "det löser sig"

Avkopplingen jag just nu känner kan också bero på att detta var hur jag avslutade kvällen:


Ett stort glas rött och den bästa boken ever!
Jag läste precis klart Elva minuter nu ikväll, säger bara en sak: LÄS DEN!
Nu ska jag gå och lägga mig så att jag är pigg och fräsh tills imorgon : )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0