SPA-kväll

Godkväll bloggen : )

Jag och min Fru Carolin sitter och tittar på TV, medan vi väntar på att nagellacket på tårna ska torka.
   Vi har tagit hand om oss själva riktigt ordentligt idag. Dagen började med att vi åkte till hälla och köpte ansiktsmasker, sedan åkte vi hem till mig och gjorde rött te och spelade kort tillsammans.

Vi har tittat på film och lagt ansiktsmaskerna.
   De ansiktsmaskerna vi köpte var jätte roliga, det var inte kräm/lera som det brukar vara, det var en våt duk man la på ansiktet. Jag tror aldrig jag har skrattat så mycket någon gång, haha vi såg så jävla roliga ut ... Jag skrattade så mycket att jag grät!!
   Nu ska vi bara njuta av resten av kvällen och beundra våra vackra ansikten och tår ; )

PussPuss



 



Kommentarer
Postat av: johanna

hahaha jaa dem såg roliga ut :) blev de nå bra då?:)

2008-08-20 @ 20:18:00
Postat av: leia

åååååh va härligt....saknar verkligen att bo nära mina vänner:(



kramar maja


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0