Tillskott till garderoben

Hejsan alla läsare

jag har precis kommit hem från sthlm. Det blev en bra dag med mycket shopping och fika ; ) Latte med morotskaka blev det såklart!
   Det blev inte något direkt speciellt inköp jag gjorde i huvudstaden, lite basic grejer mest.

Jag sprang däremot runt till alla Kicks som fanns inne i centrum i jakt på ett speciellt läppglans som inte finns här hemma i Västerås. Tror ni att jag fick tag på det då? Nej, det fick jag ju såklart inte, just my luck. Den var slut precis överallt och på sista Kicks jag var på sa de att läppglanset tydligen är slut i centrallagret!
Jag får försöka införskaffa det nästagång jag far till sthlm.


Nu tänkte jag äta lite kvällsmat, måla mina tånaglar och lägga mig framför Tv:n ett tag.

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0