Tips och nya skor!

Hejsan alla läsare : )

Jag har precis kommit hem från hälla shopping. Mamma och jag tog en sväng förbi där på vägen hem från mormor och morfar. Jag köpte ett par jätte söta pumps från Din sko för 349:- och jag är alldeles förälskad i dem!

  

Nu till tipset ; )... igår när jag var nere på stan köpte jag ju två par örhängen och en ring. Ur&penn har nämligen just nu ta tre smycken betala för två! Jag brukar inte gå in där ofta, men de har ju faktiskt mycket fina saker där inne. Har ni vägarna förbi så gå in och titta. Det är ju bra priser på det mesta också, mina örhängen kostade bara 39:- styck och ringen 59:-

PussPuss




Kommentarer
Postat av: Johanna

Ohh du köpte skorna :D så himla fina!! Och jag måste säga, fina smycken :D

2008-08-27 @ 18:56:03
Postat av: Dilan

Jag var också inne på ur&penn igår fast hittade inga snygga grejer. Ska kolla igen för att hitta likadana örhängen så snygga :)

2008-08-30 @ 16:28:47
URL: http://chicahermosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0