Trött, så trött!

Godkväll bloggen

Jag har varit extremt seg heeela dagen! När jag och Carolin vaknade imorse var jag skit pigg och gjorde iordning frukosten till oss och bloggade efteråt. Jag tänkte verkligen Åh va skönt att man varken är bakis eller seg idag, men sen kom segheten i alla fall.... jag och Carro somnade om vid 12 och sov en bra stund, när vi senare vaknade till var vi fortfarande skit sega och satte oss och tittade på en film, det var det enda vi orkade göra! 

   Annars kom jag precis hem från Kolbäck ... följde med kim och tittade på en lägenhet där. Det var ganska mycket tveksamhet över den, så det återstår att se om det blir den där lägenheten eller någon annan. 

   Vi var inte borta länge alls, men jag känner mig helt slut! Jag tror jag måste gå och lägga mig snart faktiskt så jag är pigg och fräsch för nya äventyr imorgon ; )

Godnatt!


PussPuss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Min dag har också varit skiitseg!



och svar på din fråga :) Jo jag umgås med han, men inte ofta... så då går de okej iaf!

2008-08-14 @ 23:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0