Glossiga läppar

Godmorgon bloggen : )

Idag har jag mycket att göra på dagen, jag ska springa massa ärenden. Jag ska bl.a. följa med mamma till frisören, köpa Kims inflyttningspresent och sen måste jag ringa min skola och fråga massa grejer angående mitt nya schema!
   Men innan allt det tänkte jag slänga in ett super bra tips till er ; )
Jag fullkomligt älskar Max Factors nya Silk Gloss limited edition tubes. De är ungefär som de gamla silk gloss, men med nya färger och underbara dofter. Ni måste bara prova någon av dem!

Silk gloss limited edition finns i fyra färger:

Be Impetuous
Be Voluptuous
Be Rebellious
Be Adventurous



Jag är helt beroende av den oranga Be Adventurous, den doftar ljuvlig apelsin!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0