Trevligt, trevligt

Hejsan alla läsare

Nu är jag hemma från stan igen. Tyvärr kom jag inte hem med ett par skor, de var nämligen slut i min storlek : (
   Jag kom faktiskt inte hem med någonting alls från stan idag, och det gjorde inte Daniel heller. Jag såg en snygg jacka dock som jag tror jag ska ner och köpa imorgon istället, måste suga lite på karamellen först!
   Trots att det inte blev någon shopping för någon av oss var det super trevligt att träffas igen. Vi strosade omkring i affärer och tog sedan en fika.

TIPS: Ni som bor i Västerås måste bara prova kaffe latten på Global living, där finns den bästa latten i hela stan, tro mig!!


PussPuss

 

Dagens outfit
Tröja från Gina tricot
Sjal från h&m
Jeans från Gina tricot
Skor från Blink Shoes

  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0