Alfapet

God kväll alla läsare!


Tänkte jag skulle hinna med en sista uppdatering innan jag sticker iväg till jobbet. Jag har bara tagit det lugnt nu här hemma, eller okej hjärnan fick jobba lite. Jag och min bror körde nämligen nyss alfapet : ) Jag gillar verkligen det spelet, det har jag alltid gjort och i år kom tomten med det i julklapp.


Tro det eller ej, men det var faktiskt inte jag som skrev kiss



Som jag skrev i inlägget om julen så fick jag ju en buddha staty i julklapp också. Jag håller på att göra ett litet "altare" här hemma och det börjar se riktigt bra ut .. eller vad säger ni?





Ne nu måste jag kila .. ta hand om er så hörs vi imorgon!

PussPuss


Kommentarer
Postat av: jch

Alfapet är ett bra spel.

2008-12-26 @ 23:44:35
URL: http://musikochfotboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0