Äntligen



Godmorgon alla läsare!!

Äntligen är vintern här! Det fullkomligt öser ner snö
just nu och det är vitt överallt. Gud vad glad man blir
när man vaknar och ser att snön har kommit, det är
alltid lika roligt även fast man inte är barn längre.
Det här blev det perfekta starten på dagen ..

Om ett tag ska jag åka till maxi och handla lite .. sen
blir det till att åka till jobbet. Jag har aldrig jobbat på
en torsdag förut, så vi får väl se hur det går. Men det
borde vara precis som vilken annan kväll som helst.

Nu ska jag klä på mig ... vi hörs lite senare




PussPuss




Kommentarer
Postat av: J o h a n n a *

snööö är sååå mysigt.



Jahaaa ? :S Jag har ingen aning om hur man fixar de... skummt!

2008-12-04 @ 11:22:10
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0