Chokladkalender



Vet ni vad jag just kom på
?

Det här är första året som jag är utan en chokladkalender!
Det har inte slagit mig förens nu. Jag älskar ju choklad och
tycker det är mysigt att öppna en lucka varje dag fram till jul.
Ne, detta måste det bli ändring på, nästa år måste jag
verkligen köpa mig en kalender.
En rolig som grej jag har gjort sen jag varit barn är att jag har
öppnat luckorna och kollat på vad det är för liten figur på
chokladbiten, men jag har inte ätit den. När julen väl kommer
kan jag moffa i mig allt istället ; ) haha
Har ni någon kalender i år?





Kommentarer
Postat av: Joni

Hehe, tänkte svara nej men sen kom jag på att jag har en! Ellen bytte ut all mjölkchoklad till mörk så att jag kan äta =)

2008-12-12 @ 08:29:26
Postat av: J o h a n n a *

hahaha det är första året jag inte heller har någon ;D

2008-12-12 @ 09:57:33
URL: http://jsundholm.blogg.se/
Postat av: Erik

Såklart att jag har!

2008-12-14 @ 02:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0