Daniel

Hallå där : )

Jag skrev ju att jag förmodligen bara skulle slappa här hemma idag, men så blev det inte riktigt. Jag åkte faktiskt hem till min underbara vän Daniel. Han fick sin julklapp av mig och vi myste och drack te. Jag hade ju redan fått min julklapp av honom. Den hade han nämligen lämnat i min brevlåda på självaste julafton. Det var jätte gulligt, jag fick ett big pack med mitt favorit läppglans i alla färger som finns ; D Han känner mig sjukt bra, kanske nästan för bra! haha

Jahapp .. nu blir det i alla fall till att ta det lugnt några timmar till innan jobbet. Måste åka hemifrån runt 21.00. Vi får se om jag uppdaterar något innan jag drar .. annars hörs vi imorgon igen : )


PussPuss


Dani-boy and his guitar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0