Hemmafru




Hallå alla läsare : )                                   
                     

Gud, nu är jag helt slut. Jag har precis blivit klar med
städningen. Det enda som är kvar nu är damsusningen,
men det har Kim lovat att han ska göra när han kommer
hem. Jag har diskat ALLTING vi har, och då överdriver
jag inte! Vi har inte orkat diska på några dagar nu och
det resulterade i att jag fick stå och diska i ungefär 1 ½
timme. Diskstället blev fullt så jag fick torka en hel del
förhand också. Men nu är det gjort och det känns super
skönt. Dammade och skurade badrummet också, nu är
allt skinande rent : ) Lite bossigt på golvet är det ju, men
det tar Kim hand om medan jag lagar maten Haha.
Känner mig som en riktig hemma fru.
Ne nu ska jag börja förbereda maten lite, det ska koka
i en timme så då kan det vara skönt att allt är klart så att
det bara är att sätta på spisen när det är dags.










Kommentarer
Postat av: Johanna

Tänkte ha den på julafton! Nyår ska vara glitter ;D hihi...



fick du mitt sms? skickade till nummret du skickade från. Kom jag på nu.. :P

2008-12-08 @ 22:12:35
URL: http://jsundholm.blogg.se/
Postat av: andrea

bor du och kim ihop nu eller? =)

2008-12-10 @ 18:40:55
URL: http://greenspot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0