Humor

Godmorgon : )

Jag vaknade egentligen för ett tag sedan, men har legat och segat i sängen tills nu. Jag måste ju vila så länge jag kan så att jag orkar jobba inatt.
kvällen hemma hos Johanna igår var jätte trevlig. Vi tittade lite halvt på idol, annars snackade vi mest ; ) Mot slutet av kvällen började vi snacka humor och vilka filmer man tycker är de roligaste man har sett, haha Det spårade ur lite när jag skulle snacka om Scary movie 3, haha den är så sjukt rolig!

Mina absolut roligaste filmer jag har sett är:

Meet Dave
White Chicks
Sorority boys
Deuce bigalow

Scary movie 3


Dessa filmer är precis min humor, jag har sett dem hur många gånger som helst ; P




♥♥♥
Glad Lucia på er allesammans ...och grattis på födelsedagen Mormor!
♥♥♥





Kommentarer
Postat av: johanna

jaa de va jäättee kul! :D hihi måste vi göra om. fast då med en stor fet pizza ;D

2008-12-14 @ 12:49:05
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0