Jul-freak

Godmorgon : )

Gud va trött jag var igår .. jag somnade i soffan vid 8 och vaknade till lite senare. Då tittade jag på ett heroes avsnitt och sen blev det sängen. Ja, vad ska jag säga sömn betyder allt för mig. Får jag inte tillräckligt dör jag typ, haha. Det kanske inte är så konstigt att jag var så trött igår eftersom jag bara sov i si sådär 5 timmar efter jobbet i lördags.



Igår var det ju tredje advent och julen närmar sig med stormsteg. Det kryper i fingrarna på mig .. jag vill klä granen NU! haha Jag är ett riktigt jul-freak, och skulle jag få som jag vill skulle lägenheten va full med julsaker. Allt från julgardiner till julpynt och julgrupper. Någon dag nu i veckan ska jag röra mig ner på stan och köpa lite fina silkespapper och göra smäll karameller ; D haha








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0