Jul, jul strålande jul

Hallå alla läsare!!

Jag har precis kommit hem från spinningen och är jätte svettig just nu, nice va? haha. Ne jag ska hoppa in i duschen direkt efter att jag har skrivit det här. Tänkte bara att jag inte har uppdaterat på hela dagen så jag kanske borde göra det nu ; ) Nästan direkt efter frukosten ringde min Fru Carolin till mig så då tog jag bilen och drog hem till henne en sväng : )
Vi gick på en lång promenad, gick bl.a. till hälla och kollade på lite jul grejer. Älskar denna månad, allt är så mysigt. Alla ljus och pynt överallt ... åh vad jag tycker om det!
Vi gick hem till henne igen, lyssnade på julmusik och snackade skit, åkte direkt från henne till spinningen .. någon gång nästa vecka ska vi nog baka lussebullar tillsammans haha .. det ska bli jätte mysigt.



Carolin you rock my world <33


Ne nu ska jag hoppa in i duschen .. talk to you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0