Julstress

Hallå, hallå!!

Jag har varit på farande fot hela dagen. Jag gick upp jätte tidigt för att skjutsa min brorsa till tågstationen. Sen bar det hem igen en snabbis för att klä på sig ordentlig, sen var det bara att hoppa in i bilen igen för att åka till tuna park. Hade hoppats att en klänning som är slut här hemma i Västerås skulle finnas där, men det gjorde den såklart inte. Just my luck!
Efter tuna park åkte vi tillbaka till Västerås och till IKEA. Vi svängde även in på rusta en snabbis och tog lite skräpmat på vägen haha. Tillslut hamnade vi hos mormor och morfar. Där fikade vi och nu är jag hemma igen.

Japp .. full fart hela dagen har det varit. Faktum är att jag snart ska åka iväg igen. Jag ska hem till Kims mormor ute på landet, så nu måste jag börja göra mig klar. Vi hörs förhoppningsvis senare ikväll.
Ta hand om er så länge ...


PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0