Kaviar och ost

Godmorgon : )

Idag känner jag mig på strålande humör : ) Jag sitter här framför datan och lyssnar på "It´s a beautiful day", hur kan man inte bli på gott humör av den låten? Älskar den!
Ne nu tänkte jag göra lite frukost. Idag blir det skogaholms limpa med kaviar och ost ; D I like! När man har kaviar och ost på mackan smakar det nästan som skinka. Det var faktiskt Ulle som lärde mig äta det bara för några veckor sen. Innan tyckte jag det var skit konstigt att folk hade kaviar och ost tillsammans på mackan. Där har vi ett ytterligare bevis på att man måste testa grejer innan man kan säga något om det.



Talk to you later ..

PussPuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0