Kvinnor och bilar


Ja vad ska jag säga? Kvinnor och bilar ...

Som några av er redan vet är jag ägare av en underbar liten Audi.
Många förstår inte hur jag klarar av det, men det ska jag berätta för er .. jag behöver hjälp med ALLT! Pappa satte på vinterdäcken och någon nisse som jobbade på macken fick fylla på spolar vätskan sist. Det enda jag egentligen gör själv är att köra den och skrapa rutorna nu när det börjar bli vintertider. Jag känner mig lite patetisk, men jag ska verkligen börja försöka lära mig vart allt sitter osv. Om jag tankar bilen själv kanske ni undrar .. och det gör jag ibland, men helst inte ; P Jag är så rädd att något ska gå fel, att jag häller spolar vätska där kylarvätskan ska vara.
Jag var nyss ute med Kim och fyllde på kylarvätska och tittade lite på alla andra behållare, och jag tror jag vet vad allt sitter nu.
Ja nu har ni hört en lite bekännelse om min bristande motorkunskap.
Nu ska jag i alla fall ta bilen och åka och hälsa på mammi <33

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0