Lång natt

Godmorgon alla läsare : )

Igår var det en lång dag/natt på jobbet. Jag är alldeles slut och skulle ha kunnat sovit mycket längre om det inte var "disco" här hemma. Pappa sitter i vardagsrummet och tittar på någon film med surround soundet på högsta volym.
Igen respekt här inte .. haha men men .. Igår var det mycket att göra på jobbet. Det var packat med folk från när vi öppna tills vi stängde. Det blev ingen vila, bara spring 12 timmar i streck. Jag var hemma vid 4 igår natt.
   När vi hade stängt började jag städa undan i baren och min arbetskamrat började räkna kassan. När jag står där och torkar och plockar ser jag hur en skit skum man, på andra sidan bardisken, stirrar på pengarna som hon räknar. Han står det i säkert 10min-en kvart och bara glor. Det känns lite obehagligt så vi ber vakten ta bort honom, det är ju trots allt stängt. Men när vakten ska ta bort honom blir han helt crazy och stretar emot som fan och skriker "det är mina pengar!! De tar mina pengar!!" Tillslut får vakten bort honom.

Det skönaste var när vakten kom tillbaka och sa "Så där går det när syskon knullar med varandra, det bli en jävla konstig avkomma!" haha


Nej, nu ska jag äta upp min frukost/lunch och klä på mig ..



PussPuss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0