Min framtid?

Hallå där alla läsare : )

Nu är jag hemma från fikat med gamla klassen. Det var jätte mysigt att träffa alla igen, och som jag trodde blev vi fler denna gång. Det roligaste var nog nästan att träffa Erik, han är så jävla skön ; ) Men det kanske inte är så konstigt man blir ju alltid på gott humör när umgås med en skytt, så säger i alla fall Astrologin.
   När vi gick på gymnasiet ägnade vi en gång en håltimme åt att förutspå varandras framtid, och min spårade då ut totalt! Erik satt och ordbajsade i typ en timme om hur jag skulle åka ner till Afrika för att rädda elefanterna från utrotning och gifta mig med en stor svart afrikan haha. Daniel reste då ner för att rädda mig men dödades då av min man. Efter incidenten drog jag iväg med Jim den sista elefanten och levde för mig själv. Jag arbetade aktivt för att rädda planeten och åkte ut med en roddbåt för att blockera för oljeborrningar i havet hahaha, det var nästan det roligaste av allt. Jag  viftade med händerna och skrek "Nej borra inte efter olja här! Kommer ni närmare drunknar jag!!"

Tillslut återvände jag till Sverige och blev en lite mystant i batikkläder som sålde afrikanska souvenirer. hahaha klockren historia eller vadå?
   När vi fikade idag började vi i alla fall snacka om historien igen och Erik kom då på en ny till mig om inte denna skulle slå in. Den andra framtidsutsikten för mig, enligt Erik, är att jag kommer fastna inom bartenderyrket och bli en så kallad 40årig gammal fjortis tant hahaha. Jag kommer tydligen att gifta mig med den jag tror är mr right och skaffa några barn, men sedan kommer antingen jag eller dem dra sig ur förhållandet. Därefter kommer jag sluta tro på kärleken och bara leva livet


Jaa ni .. vad tror ni egentligen? haha kommer någon av dessa slå in?



Erik the thinker


Lite folk från gamla klassen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0