Minnen ...


Idag har min gamla skola sin årliga julbal för 3:orna.
Tänk att det har gått ett helt år sedan jag själv var där. Den dagen var i alla fall underbar och jag önskar att jag fick göra om det igen detta år. Det är så speciellt att klä upp sig och se alla andra uppklädda också. Man fick komma bort lite från verkligheten ett tag och bara njuta.
Undrar om jag någonsin kommer att använda min balklänning igen! Den hänger i garderoben inplastad och glänser. Det var nästan det bästa med balen, min klänning. Jag blev så otroligt nöjd med den och allt vart bara så perfekt i slutändan .. hela kvällen. Balen var underbar helt enkelt!












Underbara minnen ... Hoppas ni som ska på julbalen idag får lika roligt!




Kommentarer
Postat av: jeanette

gud va fin klänning

2008-12-17 @ 15:44:04
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0