Missförstånd?


Jag fick en komentar idag som gjorde mig lite ställd faktiskt. Visst den var lite rolig, och jag vet inte riktigt om den är seriös ... men jag kanske måste förklara ett och annat för er nu!
Jag och Carolin har känt varandra i ungefär 7år och är bästa vänner. Jag älskar henne tills döds, som en kompis. När hon fyllde år några år sedan så gav jag henne en ring. Jag hade givetvis en likadan själv och sedan dess har vi kallat varandra för "fru" .. min fru Carolin!
Carolin har alltid varit där för mig och jag skulle inte kunna leva utan henne .. hon är "min fru", men vi är varken gifta på riktigt eller lesbiska.

Sådär .. nu hoppas jag att alla missförstånd är uträttade : ) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0