Till alla pälsbärare

Hallå där!!

Detta inlägg är tillägnat alla er pälsbärare som försvarar ert klädval med att pälsindustrin här inte alls är som den i t.ex. Kina. Jag har hört folk säga att Kina inte har samma djurvärderingar som oss och det är där de flesta filmer kommer ifrån. Eller ni kanske gillar detta försvar mer "Det är lika illa som att äta kött!"
   Till alla er vill jag bara säga .. öppna ögonen för Guds skull. Pälsindustrin är en hemsk och vidrig värld, både här och över resten av världen. Tror ni mig inte så titta på detta klipp från Norge.
   Detta inlägg skulle kunna bli hur långt som helst .... men mer tänker jag inte skriva, för vad jag än skriver så kommer ni nog ändå aldrig lyssna. För let´s face it .. om ni hade lyssnad hade pälsindustrin förbjudits för länge sedan




 



Men jag hoppas av hela mitt hjärta att ni en dag kommer att förstå 
Att bära päls är fel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0