Nostalgi


Haha nyss tagen med camen .. 14 år? ; )


Hallå där : )

Nu är jag äntligen hemma igen. Det blev inte riktigt som planerat. Jag gick på stan med min kusin Jonatan istället. Sen blev det en tripp till hans replokal och sist blev det en långpromenad hem till honom. Vi drack lite kaffe och snacka skit. Det var faktiskt riktigt länge sen han och jag bara umgicks vi två. När vi var mindre var vi jämt med varandra, lite som bästa vänner. Jag sov nästan där varje helg på den tiden. Ojojoj .. nostalgi!

Ikväll är jag, som ni kanske märker, ledig, så vi får väl se vad som händer senare. Några kompisar vile dra ut på krogen, men det orkar jag fan inte med ikväll. Vi hörs säkert senare ..

PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0