one day to go

Godmorgon : )

Ojojoj .. imorgon smäller det, JULAFTON!! Eftersom det är dagen före idag så innebär det hemma lagad risgrynsgröt med mandel i hemma hos oss. Det kommer bli jätte mysigt, älskar det. Jag tror faktiskt aldrig jag har fått mandeln, haha inte på några år i alla fall. Förra året fick min brorsa den och får väl säkert den ikväll med. Han tar jämt så himla mycket gröt så det är klart att mandeln hamnar i hans tallrik oftast.
   Men men just nu är jag hemma i lägenheten och ska snart äta lite frukost. Sen ska jag röra mig till hemköp och köpa lite ingredienser till en ny julrätt som vi ska prova imorgon på självaste julafton : ) Vi har rätt många veganer i släkten så vi ska göra något som alla kan äta, berättar såklart om det blev en succe eller inte ; )
Ne nu ska jag äta frukost och börja röra mig ... talk to you later

PussPuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0