Sista dagen på året

Godmorgon alla läsare : )

Sorry för den dåliga uppdateringen .. men det tog sån jävla tid med IKEA igår, och framför allt med att skruva ihop skiten när man kom hem. Vi köpte i alla fall en byrå som nu står i hallen : ) Det blev jätte bra när den väl kom upp, men efter att ha hållit på att skruva och dona så länge var det soffan som gällde för min del höhö


 
Så blev det : )

   Idag är det som sagt sista dagen på året 2008. Det känns lite skumt att det kommer vara 2009 imorgon, men men ... med ett nytt år kommer nya möjligheter .. och jag har stora planer ; )
Jag ska ju som sagt jobba ikväll, men det gör inte det minsta faktiskt (Har jag blivit vuxen?) Vi som jobbar ikväll kommer nog ha skit roligt ändå, jag vet att jag kommer att ha det i alla fall ; )
Ne nu ska jag ta ett varmt skönt skumbad ... talk to you later


PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0