Smoothie

Godmorgon alla läsare ; )

Idag är det fredag och jag har börjat dagen med en smoothie-frukost. Jag hade i lite jordgubbsfil, mjölk och frysta hallon. Det blev en underbar start på dagen. Faktum är att jag har lite kvar i glaset som jag smuttar på nu medan jag skriver.
Jag tog ju givetvis en macka till också ; P Inga gynnings bantningsmetoder här inte! hehe

Det blir nog en ganska lugn fredag för mig idag. Jag gjorde misstaget att gå ut dagen före jag skulle jobba en gång och det gör jag inte igen! Det var fan inte roligt att springa omkring bakis i si sådär 12 timmar, särskilt när man serverar sprit och känner alla ångor ; ) haha
Ne nu ska jag dricka upp min smoothie och bädda sängen ... talk to you later



PussPuss



Kommentarer
Postat av: J o h a n n a *

hey hey hey! Ska du jobba imorgon? Är det någon chans att du skulle kunna fixa in mig, fanny och malin? (A)(A)(A) puss<3

2008-12-12 @ 10:48:42
URL: http://jsundholm.blogg.se/
Postat av: J o h a n n a *

skulle vara jätte snällt :) men jag förstår om det inte går... <3

2008-12-12 @ 11:01:57
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0