SPÖKEN

Godmorgon alla läsare : )

Hoppas alla mår bra. Själv så känns det helt okej i knät igen. Det var inte roligt i lördags, fyfan säger jag bara. Haltade fram och tillbaka i lägenheten och fick lov att ligga rak lång framför Tv:n i soffan 95% av tiden typ.
   Åh gud, vet ni föresten vad som hände inatt?! DET VAR SÅ SJUKT JÄVLA LÄSKIGT! Jag vaknar mitt i natten av att ljusstaken i köket tänds. Jag hatar verkligen såna här grejer och det verkar som om de jämt händer mig. Visst den "naturliga" förklaringen var väl kanske att jag inte hade skruvat av lampan riktigt ordentligt, men i alla fall!!
Inte långt efteråt hör jag en jätte duns från vardagsrummet, det vågade jag aldrig gå upp för. Jag låg stel som en pinne kvar i sängen och kall svettades. Nu när jag vaknade gick jag och kollade och då var det alla julgranspynt som hade ramlat. (De ligger framme på golvet i massa små kartonger på varandra, men måste ju vara förberedd)
Jag tror på spöken och det har jag alltid gjort ... och jag tror minsann att det kanske finns någon här med mig just nu.





Kommentarer
Postat av: Johanna

usch va läskigt :S Jag tror också på sånt där... läääskigt.!

2008-12-08 @ 20:03:12
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0