Strålande jul

Hallå där : )

Det har varit full rulle hela dagen idag med ... Först åkte jag och Kim till åsby och sen blev det till att åka hem för att storstäda lägenheten. Damma, skura, dammsuga och torka golven såklart. Efter att allt var rent och snyggt ställde vi upp julgranen och pyntade den : ) Vi fick dammsuga en gång till i vardagsrummet efteråt, för tro det eller ej, men plastgranar barrar tydligen också hehe
   Efter middagen åkte jag hem till huset och myste med mamma och pappa. Vi har precis kollat klart på Arn, den andra av filmerna, och den var helt ok. Jag tror nästan jag gillade denna mer än den första filmen. Det var i alla fall mysigt att sitta med mina föräldrar och äta hemmagjord knäck och titta på film. Sådant händer ju faktiskt inte så ofta nu förtiden.
   Men men .. imorgon ska jag hjälpa till att storstäda hemma i huset och så ska granen kläs här med ; )
Jag får önska er alla en fortsatt trevlig söndagskväll ... och så hörs vi imorgon igen.



PussPuss




Så här ser det ut i lägenheten : ) Myspys!


Kommentarer
Postat av: Karin

hehe samma här, älskar verkligen julen!!!

2008-12-21 @ 21:27:02
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0