Två stygn

Godmorgon : )

Var det någon mer än jag som tittade på Titanic igår? Det tror jag nog ... älskar den filmen, har sett den hur många gånger som helst men gråter lika mycket, om inte mer, varje gång jag ser den. När jag var liten, precis när filmen kom ut, såg jag den på bio. När den kom ut på VHS köpte jag såklart filmen och köpte även cd-skivan med film musiken. Mitt rum var fullt va Titanic affischer. Japp jag var ett crazy-fan haha.
Ni som också älskar Titanic kan kanske glädjas åt detta : )

Tänkte berätta en annan sak som hände igår .. baby gjorde illa sig på jobbet igår : (
Han skulle skära av någon grej och skar sig i tummen istället. Efter 4 timmars väntan på akuten blev det tillslut två stygn. Det tycker jag personligen var lite snålt .. tittar man noga så ser man att det är lite öppet mellan stygnen, så där hade de kunnat satt ett till. Men men stygnen ska bort på julafton ; ) haha rolig julklapp va?

Ne nu ska jag äta frukost .. men här har ni ett sexigt kort på hans tumme, haha


(Går att förstora)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0