Two weeks to go

God-underbar-morgon allesammans!!

Idag är det exakt två veckor kvar till julafton ; D och det är inte nog med det .. det SNÖAR ute, Hurra!!
Jag hoppas som fan att det blir en vit jul i år. Det känns som att det inte har varit det på flera år nu. Visst vi har haft år där det har legat lite snö på backen, men jag vill ha en riktig vit jul där det ligger flera decimeter snö på marken. Vi får hoppas att det blir så i år.
Jag har en tendens att förlora min julkänsla om det inte ligger snö på marken några dagar innan jul, och på julafton såklart. Allt blir så tråkigt och det det drar ner mys-faktorn rejält när det inte är vitt ute.
Ne nu ska jag göra lite frukost : ) Talk to you later ..

PussPuss



Kommentarer
Postat av: J o h a n n a *

Jag håller med dig. Vi röstar för en vit jul:D

2008-12-10 @ 10:57:13
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0