Update

Godmorgon alla läsare : )

Nu har jag ätit frukost/lunch tillsammans med min brorsa. Han och min andra bror kom och hälsade på mig på BMB igår när jag jobbade. Under den senaste månaden ungefär har jag och min ena bror kommit mycket närmare varandra. Vi kan prata om nästan allt med varandra nu och det känns verkligen jätte skönt att ha sin bror här hemma. 
   Men tillbaka till igår .. brorsan stannade efter stängningsdags och åkt hem tillsammans med mig. Han fick till och med smaka på chokladbollar från kocken haha. Jag tror faktiskt han tyckte det var lite coolt att få vara backstage på Blue moon bar haha. Det var jätte många vakter som kom och sa åt honom att han skulle gå hem och varje gång svarade han "Jag väntar på min lillasyster!" hehe så gulligt.
   Förövrigt var det väldigt stressigt igår. Gästerna kom runt 20.00 och sen vällde de in. Jag fick springa runt ända tills stängning och hann inte ens med en enda rast. Men så är det ibland inom restrang/bar branschen.

Nu tänkte jag klä på mig och åka och titta lite på mellandags rean. Jag ska nog fråga om brorsan vill hänga på. När jag kommer hem berättar jag om julen och så får ni lite bilder från den : )


Men så länge kan ni få bilder på dresscode julafton ; D enjoy






Kommentarer
Postat av: Amanda

söt outfit!

2008-12-26 @ 17:19:12
URL: http://abls.blogg.se/
Postat av: Alex

så söt du ser ut baby......ses snart på jobbet

2009-01-05 @ 11:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0