En lång historia

Godmorgon alla gosiga läsare : )

För att ha jobbat inatt är jag vaken väldigt tidigt, men magen hungrade typ ihjäl, så jag var tvungen att gå upp och käka frukost. Igår kväll/natt stod jag som sagt i schlager baren och började kl 22.00 och det enda jag tänker säga är att skulle jag berätta allt som hände igår skulle det bli en jävligt lång historia, ojojoj!

Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu på dagen innan jag ska iväg till jobbet igen, men med största sannolikhet blir det nog bara till att chilla här hemma så man orkar inatt.
Ne .. nu ska jag bädda sängen ... talk to you all later


PussPuss


Kommentarer
Postat av: Johanna

hello hello =) jag vet, haha.. jag är seg.



nejmen igår så hade ja så fruktansvärt ont i benet, sen så körde jag bil:P och jag hade inte direkt lust att betala inträde ;) Nästa gång, i'll be there ;D



hur har din jul varit :D?

2008-12-27 @ 13:22:36
URL: http://jsundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0