Julen

Hallå där!!

Nu är jag äntligen hemma och ska mysa lite innan jag måste iväg och jobba igen. Ikväll börjar jag kl 22.00, så jag har några timmar på mig att bara slappa.
Nog om det .. ni kanske vill höra lite om julen! Det är väl kanske inte det mest intressantaste, vi gör väl som de flesta andra på julafton.

Vi åkte till min moster och mina kusiner vid halv 1 för att äta julmiddag .. eller okej, det första man gör när man kommer dit är att dricka glögg : ) Sedan moffar vi i oss massa mat och så slutar det med att vi fikar lite i soffan framför kalle och hans vänner. När kalle är slut måste någon alltid springa iväg för att köpa tidningen, i år var det brorsans tur, och så vips kommer tomten. Det paketöppnas i soffan och sedan myser vi bara innan det är dags att åka hem igen.
Japp, så är det varje jul i våran familj .. and i wouldn't have it any other way.
Ne nu ska jag slappa lite, kanske titta på någon film, men här har ni lite kort från julafton:




Julbord + kalle och hans vänner = ett måste


Jag och kusin Jonatan : )


Bror och Kusin Andrea och jag


Tomten kom med klappar


Tomten kom bl.a. med min underbara Buddha <3


Kommentarer
Postat av: Kusin Micka

vad sota ni ar! Vad mysigt! Awww! God jul i efterskott och gott nytt ar idag!!

2009-01-01 @ 02:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0