Vinterland

Godmorgon alla läsare : )


Jag blev så glad igår imorse när det snöade, men jag blev ännu gladare idag när ja vaknade. Det snöar och är alldeles vitt ute. Snön ligger på marken, på bilar och har till och med bildad ett litet täcke på grenarna. Åh vad jag älskar det här! Hoppas, hoppas, hoppas nu bara att vi får en vit jul.
   Idag ska jag nog röra mig ner på stan efter lunch och kolla på lite grejer ; ) Men det gör jag inte förrän jag har kollat på våra bästa år haha.



Haha detta är jag i mars 2006. Vi skulle ta lite
vinterkort för att skicka till våra utbytesstudenter
i Spanien ; )


Kommentarer
Postat av: J o h a n n a *

Visst är det underbart :D I LOVE IT!

2008-12-11 @ 10:07:25
URL: http://jsundholm.blogg.se/
Postat av: Joni

Inte lika underbart när man ska ta sin insnöade bil och få av all snö. Och sen köra bilen på snöiga E18 till sthlm. Blä....

2008-12-12 @ 08:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0