Härliga hemma-spa!

Godmorgon alla läsare <3

Jag har precis ätit frukost, jag jobbar kväll idag och börjar kl16.00! Känns lite små drygt sådär men imorgon är jag ledig : D så det ser jag fram emot!
   Igårkväll skämde jag bort mig själv litegrann. Jag började med att ta ett långt, skönt bubbelbad och sedan la jag en ansiktsmask på mig själv. Efter det la jag mig i sängen och drack varm oboy med lite grädde på toppen. UNDERBART!!
Man borde faktiskt göra sånt här oftare, för man mår så otroligt fantastiskt efteråt. Man blir avslappnad och alldeles lugn inombords.

Try it, go ahead and treat yourself

 

PussPuss


Kommentarer
Postat av: Maria

sv. ja de tycker ja med ;)

2008-07-15 @ 10:52:39
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0