Hello Kitty <3

Godkväll kära läsare ; )

Jag har precis ätit kvällsmat och tagit ett bubbelbad! Jag jobbade till 16.00 idag och imorgon jobbar jag ännu en kväll : /
Men det jag tänkte berätta för er var att jag har hämtat mina efterlängtade och super söta högtalare på posten idag ; D
Det är två små söta Kitty´s som man kan ha både till sin laptop och sin mp3. Jag är alldeles förälskad i dem!!
   Jag beställde dem i söndags från MrGizmo och de kom egentligen redan igår men då jag orkade inte hämta ut dem efterom jag jobbade kväll, de fick komma hem till mig idag istället.  : )



Visst är de underbara?


Kommentarer
Postat av: wooltiti

Tack så mycket :)

Vilka söta högtalare, haha

2008-07-09 @ 20:11:24
URL: http://wooltiti.blogg.se/
Postat av: JOhanna

är det bra ljud i dem?

2008-07-09 @ 20:15:10
Postat av: Tobias

svar: åh tack så mkt :D

2008-07-09 @ 21:49:37
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: leia

Dom är riktigt söta....tror du att de funkar att koppla till telefonen???



kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0