Home sweet home!

Hejsan alla läsare!!


Jag har precis kommit hem från power BIG meet ; P jag åkte direkt dit efter min kurs idag, den slutade faktiskt gaska tidigt, kl 16.20 ungefär!! Jag hann ner till 17.00 gott och väl för att titta på finbilscruisingen!
Jag åt langos,  brända mandlar och tog till och med en tripp med pariserhjulet ; D Det blev en jätte mysig kväll.
   En sak måste jag fråga om power meet i år, varför tycker ryssar det är så roligt?

Vart man än gick runt bland alla människor i smeten så hörde man ryska pratas någonstans, är det bara jag som la märke till det, eller har någon annan också tänkt denna tanke?

Nog om det, idag är det fredag och det betyder att nu är det helg och jag ska inte jobba igen förrän på måndag, SÅ SKÖNT!
Jag hade tänkt hoppa in i duschen nu och sedan lägga min och mysa i sängen framför TV:n. Imorgon blir dagen hektisk.
Ha det bra så länge!

 PussPuss



Dagens jobboutfit
Blus från MQ
Jeans från Gina tricot


Kommentarer
Postat av: Anonym

najs outfit :o)

2008-07-05 @ 09:48:09
URL: http://blooondiiie.blogg.se/
Postat av: Carne

Fan du passar i koprt hår (Y), vad jobbar du med?

2008-07-05 @ 11:11:58
Postat av: Carolin

Gumman du får komma hem till mig på söndag på fika med min familj :) eller om du hälre vill komma på måndag när bara vänner kommer. du får bestämma själv! Men om du inte kan komma får du höra av dig och säga det. saknar och älskar dig frugan min <3

2008-07-05 @ 13:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0