Kalas hela dagarna!!

Godmorgon!!

Jag har precis ätit frukost och gårdagen blev mycket mer hektiskt än vad jag trodde den skulle bli.

Mamma fick åka till akuten på morgonen för att hon hade stukat sin fot och inte kunde gå. Som tur var var ingenting brutet, men nu går hon i alla fall med kryckor. Det var tydligen en ganska allvarlig ledbandsskada i foten. Det kommer att ta upp till 8 veckor innan hon blir bra, men vi hoppas att hon blir bättre snart!!
   På eftermiddagen åkte jag och handla hem lite nödvändiga grejer och sen var det bara att hoppa in i duschen och göra sig i ordning för Johannas födelsedagsparty ; ) Min lilla gumma blir 20 år och får nu handla på systemet alldeles själv, Grattis !! Hehe

Idag har jag ett annat kalas att gå på, min kusin fyller hela 21 år idag ; D Grattis!
   Imorgon ska jag faktiskt också på ett kalas, min fru Carolin fyller 19 år!! Det kommer bli skit kul, jag har inte träffat henne på ett tag nu heller. Älskar henne tusen varv runt jorden och tillbaka igen ; ) Du är sjukt rolig och underbar!!
   Nej, nu måste jag kila och fixa i ordning mig.


PussPuss



Gårdagens partyoutfit
Linne från Frankrike
Shorts från Frankrike


 




Kommentarer
Postat av: JOhanna

TACK TACK TACK för att du kom, och tack så hemskt mycket för den fina presenten:) PUSS<3

2008-07-06 @ 22:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0