Lovar att bli bättre!

Hejsan alla läsare!

Jag vet att jag har varit jätte dålig på att uppdatera bloggen, men ja lovar att bli bättre nu.
Snart kommer mina släktingar från USA och min moster och morbror över för att grilla. Min brorsa och hans tjej är redan här och ska såklart också grilla med oss : ) Så därför kommer här en snabb uppdatering:
   Jag har ätit ute nästan varje kväll nu, i onsdags blev det sjökrogen och i fredags blev det La perla. Igår köpte jag och plutten med oss take away från Spicy hot och satte oss nere i hamnen och åt vid vattnet.
   Det har verkligen varit toppen väder nu dessa dagar och hoppas det håller i sig längre än vad meteorologerna säger. Hur skönt är det inte att kunna äta ute efter kl 22.00 vid mälaren utan att frysa! I LOVE IT !
Nej nu måste jag sluta, släkten kommer strax...

PussPuss
 
Fredagens outfit
Klänning från Sisters

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0