Sola och bada!

Hejsan bloggen : )

Nu har det ju som sagt varit super härligt väder i en hel vecka, and I´m loving it ; )
Jag var och badade igår på björnön och lite senare ikväll ska jag iväg och ta ett kvällsdopp.
Men en sak vill jag dock tipsa er om, som också är väldigt viktigt, SMÖRJ IN ER!!

Solen tar faktiskt mer än vad man tror och ni vill väl inte få solrynkor och hudcancer?!
Jag använder alltid samma produkter när jag vistas ute i solen, och dessa har jag använd i flera år.

Jag använder ACO:s solstift med solskyddsfaktor 20 i ansiktet och på mitt ärr. På resten av kroppen använder jag Malibu:s protection lotion med solskyddsfaktor 15.
Dessa produkter fungerar jätte bra och jag bränner mig nästan aldrig!





Kommentarer
Postat av: sanna

sv: Mendu tack :)

2008-07-28 @ 17:28:14
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0