Tattoo

Godkväll bloggen : )

Jag har precis kommit hem från stan. Efter att jag hade slutat jobba kl.13.00  mötte jag upp Carolin vid Spicy hot för en genensam lunch. Jag beställde såklart kyckling med cashewnötter, det är mums mums ; ) Efter att vi hade ätit köpte vi varsin glass och satte oss vid fontänen inne i stan och små solade lite.
   Klockan 16.00 var det dags, Carolins första tatuering skulle göras. Jag tyckte det var skit spännande och var nog mer nervös än var hon var! Av att döma hur hårt hon klämde min hand så gjorde det jävligt ont på vissa ställen!
Hon gjorde tatueringen på South of Heaven nere vid tågstation och det blev riktigt fint måste jag säga  ; ) Hon tatuerade sin vänstra underarm med texten: Nil volentibus arduum

Nej, nu ska jag grilla och sedan blir det filmkväll!!


PussPuss



 


 



Kommentarer
Postat av: Carolin

Alltid lika kul med dig! imorgon blir det änu en spännande dag ;) Älskar dig och tack för att du finns här för mig.

2008-07-31 @ 21:20:17
Postat av: Johanna

vad betyder texten ? :P

2008-08-04 @ 08:30:45
Postat av: Isabelle

Sv: Hennes tatuering betyder Ingenting är omöjligt för den som har viljan! :)

2008-08-12 @ 09:28:19
URL: http://babybelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0