Update

Hejsan alla läsare!

Jag har inte skrivit något på länge jag vet, men jag har haft fullt upp hela helgen känns det som!
   I fredags efter jobbet åkte jag hem till min bror och lämnade en kameralins till honom som han hade "beställt" från USA!
Sen gick vi ut och åt trerätters middag på Tusen och en natt. Det var super gott och vi satt där jätte länge och pratade om allt och ingenting : )
   I lördags var jag på bio och såg hancock. Jag tyckte den var jätte rolig och så, men slutet kunde ha varit bättre enligt mig, men ni ska definitivt se den om ni funderar på det.
   Idag har jag varit hemma hos mina kusiner och ätit tacos <3 Jag kom precis hem därifrån och det var väldigt trevligt.

Älskar min lill-kusin från USA!! Han är så himla söt! När jag åkte därifrån idag frågade jag om jag kunde få en kram, då kramade han mig och sa "Bye! I love you!", "I love you too" svarade jag... sen så frågade han "Can you come by tomorrow after work?" Åhh han är så himla underbar ; )

Nu måste jag börja göra mig iordning för sängen ; )

PussPuss

 
 






Kommentarer
Postat av: melinda

hehe va söt frilla grabben hade ;)

2008-07-22 @ 19:15:19
URL: http://melindalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0