USA på beskök!

Hejsan alla läsare : )

Igår var jag ju ledig från jobbet, så dagen började med lite stek på gräsmattan för min del ; ) Fick faktiskt lite färg!
På eftermiddagen åkte vi till Arlanda för att hämta upp några släktingar från USA. De ska stanna här i två veckor nu.
Min lilla kusin är helt underbar<3

Sist han var här var han ju bara 15 månader och nu är han hela 5 år och full av energi.
   Han ville leka "Tag" på kvällen så det gjorde vi några stycken en liten stund, men efter bara ca 5 minuter var alla helt slutkörda utom han. Vi stod och flåsa och bad om en paus, och då kommer han fram till oss och frågar: "Are you kidding me?" Haha Stört skön lite pojke ; )
   Han och jag började även bygga på en träkoja tillsammans ute i skogen och när jag blev tvungen att röra mig hemåt så blev han lite ledsen. Hans mamma kom fram till mig och sa: "He really likes you!" och då säger lill-killen själv "I´m in love with her! I want to marry her" Haha så gullig! (P.S. han säger så till alla)

Nej, nu ska jag ta och pallra mig iväg och träffa dem idag igen : )


PussPuss


Gårdagens outfit
Body från Gina Tricot
Shorts från Bik Bok
Solglasögon - Vintage

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0